Sorting
Source
Katalog główny
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(4)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Author
Bielecka Małgorzata
(2)
Tokarz Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Polityka
(2)
Aborcja
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Eutanazja
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Form of Work
Subject
Obszerna literatura naukowa, rozproszone w różnych publikacjach treści i elementy wiedzy politologicznej nie ułatwiają wyodrębnienia najważniejszych zagadnień i pojęć politologii, zwłaszcza studenci mogą borykać się z takimi niedogodnościami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42643 (1 egz.)
Book
In basket
Obecnie w polskiej szkole mamy do czynienia z ocenianiem sumującym. Osiągnięcia ucznia punktuje się w skali 1-6. Zaliczyłem - jest dobrze. Nie zaliczyłem - mam problem. Ocenianie sumujące tak naprawdę nic nie mówi uczniowi o stanie jego wiedzy, brakach, kierunkach rozwoju. Nie pokazuję, co robić, żeby mieć lepsze efekty. Służy rankingowaniu uczniów i nakręcaniu "wyścigu szczurów". Ocenianie od lat jest największym problemem współczesnej szkoły. Wielu uczniów uczy się nie dla siebie, ale dla ocen. Należy więc poszukiwać metod, które udoskonaliłyby nasz system oceniania. Takim kierunkiem zdaje się być ocenianie kształtujące, które przyczyni się do poprawy wyników nauczania i zwiększy motywację dzieci do uczenia się dla siebie, a nie dla ocen. (...) W OK proponuje się, aby nauczyciel przed lekcją zastanowił się: Po co uczy uczniów danego tematu? Co by chciał, aby jego uczniowie umieli i dlaczego mają to umieć? Nie są to łatwe pytania. Stanowią one bazę oceniania kształtującego - nowego nurtu nauczania, którego zadaniem jest podejmowanie przez uczniów odpowiedzialności za własne uczenie się. Nazywane jest też metodą, strategia, systemem oceniania, "ocenianiem pomagającym się uczyć". Ze wstępu
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 52924 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42730 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 35663 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 49135 (1 egz.)
Book
In basket
Problem eutanazji jest trudnym zagadnieniem tak w perspektywie moralno-etycznej, jak i społecznej. Nie pozostaje także obojętnym dla polityków odpowiedzialnych za tworzenie prawa. Tym bardziej w państwie uwarunkowanym kulturowo wartościami chrześcijańskimi, a w zasadzie katolickimi, w którym bardzo duże znaczenie ma postawa hierarchów reprezentujących katolicyzm. Te wszystkie czynniki mogą wydawać się przeszkodami w podejmowaniu tego trudnego problemu badawczego, jednak nie zniechęciły one Grzegorza Tokarza, który w sposób precyzyjny, z kronikarską dokładnością (jak sugeruje tytuł i czego potwierdzenie znajdujemy w monografii) zaprezentował stanowiska i poglądy dotyczące eutanazji posłów Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej po 1991 roku. Książka napisana została z dużą znajomością problemu, szczególnie w wymiarze filozoficznym, ale także z rzadko współcześnie spotykaną w życiu naukowym delikatnością względem analizowanej kwestii. Można zauważyć bardzo duży szacunek i pokorę Autora zarówno wobec podejmowanego zagadnienia, jak i poglądów na jego temat reprezentowanych przez przedstawicieli polskiego społeczeństwa. Z recenzji wydawniczej dr hab. Danuty Plecki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 35786 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again