200212
Book
In basket
Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu. W tej książce znajdziesz informacje o: odpowiedzialności, planowaniu komunikacji kryzysowej, budowaniu wizerunku firmy, katastrofach naturalnych i wypadkach, kryzysach finansowych i prawnych, kryzysach w sektorze spożywczym, radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie, szkoleniach medialnych. Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107324 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [226]. Indeks.
Target audience note
Dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again