199526
Książka
W koszyku
W polskiej świadomości prawnej i społecznej oraz rzeczywistości gospodarczej funkcjonuje więc samoistny cel i odrębny obszar regulacyjny określany jako "ochrona konkurencji i konsumentów". Wiedza z tego zakresu jest też wykładana na uniwersyteckich studiach prawniczych (jako "Prawo ochrony konkurencji i konsumentów" lub - odrębnie - "Prawo ochrony konkurencji" i "Prawo ochrony konsumentów") oraz na studiach ekonomicznych, zarządzania, marketingu, finansów i pokrewnych (jako - najczęściej - "Ochrona konkurencji"). Taki przedmiot istnieje w programach studiów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego jako wykfad kursowy lub fakultatywny. Skrypt ten jest więc skierowany w pierwszej kolejności do studentów naszego Wydziału.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110140 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 182-183.
Wykaz aktów prawnych s. 184-185.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej