199515
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych. 1.Pojęcie.istota i funkcje marki 2.Wizerunek i tożsamość marki 3.Wartość,siła i kapitał marki 4.Pozycjonowanie marki 5.Strategie zarządzania marką 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116147 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 136-140.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej