200214
Książka
W koszyku
Ze spisu treści:ROZDZIAŁ I Wczesna interwencja jako system specjalistycznej pomocy dziecku z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego i jego rodzinie 1. Zaburzenia rozwoju psychomotorycznego u dzieci 1.1. Charakterystyka rozwoju psychomotorycznego dziecka i jego uwarunkowania 1.2. Przyczyny i podział zaburzeń rozwoju psychomotorycznego 1.3. Diagnoza zaburzeń rozwoju psychoruchowego 2. Wczesna interwencja jako system pomocy dziecku i jego rodzinie 2.1. Wczesna interwencja i pojęcia pokrewne 2.2. Teoretyczne założenia procesu wczesnej interwencji 2.3. Metody terapii pedagogicznej we wczesnej interwencji 3. Współpraca specjalistów z rodziną dziecka z zaburzeniami rozwoju 3.1. Rodzina dziecka z zaburzeniami w rozwoju jako środowisko wychowawcze 3.2. Rola współpracy specjalistów z rodziną w procesie terapii dziecka 3.3. Umiejscowienie kontroli rodziców a współpraca ze specjalistami w procesie terapii zachowań trudnych 3.4. Poczucie własnej skuteczności a współpraca rodziców z terapeutami – zagadnienie zaniedbane w terapii pedagogicznej
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114222 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41393 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66610 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 249-263.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej