200187
Book
In basket
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Availability:
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40109 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Friends with benefits : a social media marketing handbook, 2010.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again