200300
Book
In basket
(Media Początku XXI wieku ; t. 31)
Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych „użytkowników”, „konsumentów” czy „prosumentów” mediów. Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114245 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again