198028
Książka
W koszyku
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia. Ta książka to „biblia komunikacji”, w której czytelnik znajdzie: · Podstawowe informacje dotyczące komunikowania się ludzi · Wiedzę dotyczącą komunikacji interpersonalnej · Informacje i ćwiczenia, które pomogą poszerzyć umiejętność komunikacji w małych grupach, podejmowania decyzji i przywództwa · Cenne wskazówki dotyczące przemówień, wystąpień publicznych oraz sztuki informowania i przekonywania · Najnowsze badania i rekomendacje dotyczące kompetentnego komunikowania się w dwóch krytycznych kontekstach XXI wieku – komunikacji masowej i technologicznej oraz komunikowania się za pośrednictwem mediów. Każdy rozdział Komunikacji między ludźmi skonstruowano tak, by ułatwić przyswajanie wiedzy i zdobywanie umiejętności: · Z życia wzięte przykłady · Tabele i ramki wyjaśniające ważne zagadnienia · Narzędzia samooceny, które można wykorzystywać do oceniania własnej motywacji, wiedzy i umiejętności w sytuacjach z realnego świata · Podsumowania najważniejszych treści rozdziału · Pytania do dyskusji oraz propozycje ćwiczeń · Słownik najważniejszych pojęć
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110861 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. tyt. "Wydanie nowe".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Podręcznik komunikacji, w którym obszernie omówiono: podstawy komunikacji (modele komunikacji, model kompetencji komunikacyjnej, spostrzeganie, język, komunikację niewerbalną, słuchanie, kompetencję w komunikacji internetowej), komunikację interpersonalną (w kontekście motywacji, wiedzy, umiejętności), komunikację w małej grupie (z uwzględnieniem motywacji, podejmowania decyzji, przywództwa), przemawianie publiczne (przygotowanie, prezentacja wystąpienia, wystąpienia informacyjne i wystąpienia perswazyjne). W Dodatku przedstawiono kompetentne prowadzenie wywiadów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej