198028
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono czytanie jako proces rozwiązywania problemów, łamigłówkę czy układanie puzzli. Książka dostarcza cennych, praktycznych wskazówek, jak przygotować dzieci do nauki czytania oraz w jaki sposób wspierać je w nabywaniu tej umiejętności. Prezentowany w niniejszej publikacji sposób nauczania sztuki czytania poprzez rozwiązywanie problemów nie wymaga fundamentalnych zmian w dotychczas stosowanych metodach i praktykach dydaktycznych. Nie narzuca żadnych rygorystycznych procedur ani ściśle określonych materiałów. Pozwala na całkowicie spontaniczne doświadczenia z dowolną książką w szkole lub w domu. Punktem wyjścia nie jest z góry założony materiał, którego dziecko ma się nauczyć. Liczy się to, co uczeń aktualnie wie i potrafi, co może wnieść do czytania dowolnego tekstu wspólnie z dorosłym. Nie jest to program, który należy realizować strona po stronie, lecz zbiór wskazówek do wykorzystania w pracy z różnymi czytelnikami i z zastosowaniem różnych materiałów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110394 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40525 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64846 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 118-119.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej