198117
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 3485)
Największym problemem w kształceniu nauczycieli języków obcych okazują się być ich teorie subiektywne, czyli głęboko zakorzenione poglądy i opinie na temat samego języka, procesów jego uczenia się i nauczania, różnorodnych uwarunkowań sukcesu, istoty motywacji oraz autonomizacji. Książka ta, wykorzystując rezultaty najnowszych badań z zakresu glottodydaktyki, podejmuje dyskusję nad słusznością wybranych teorii subiektywnych oraz przedstawia propozycje kształcenia nauczycieli z zastosowaniem refleksji, która pozwoli na weryfikację niektórych z tych teorii wśród kandydatów do zawodu. Weryfikacja teorii subiektywnych da z kolei możliwość wykształcenia nauczycieli o otwartych umysłach, bardziej autonomicznych i kreatywnych, co może usprawnić proces nauczania języka.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 158-169. Indeksy.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang., niem.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej