198126
Książka
W koszyku
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów po­trzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W opracowaniu znajdują się: wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny; opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego; ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podsta­wą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stop­niu umiarkowanym.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51367 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39776 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32720 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45984 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64650 P 3,5 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108788 A (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 75-[76].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej