200170
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika ; nr 163)
Publikacja to zaproszenie do dyskursu nad jakością edukacji i przyczynek do zrozumienia istoty transformacji odbywającej się na przestrzeni edukacyjnej. W analizach wielu autorów można uchwycić jakościowe zróżnicowanie podejść do ujęcia problematyki tożsamości jako dyskursywnej praktyki odwołującej się do zagadnień podmiotowości, indywidualizmu, dialogu z "innością", orientacji temporalnej, sukcesu życiowego czy społecznych konstrukcji tożsamości.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108172, 108173 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej