199430
Książka
W koszyku
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten „Leksykon terminów medialnych” weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia! Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński
Status dostępności:
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43406 P. (42) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Paginacja zróżnicowana - wiele ciągów liczbowań.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy hasłach.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja sfinansowana z budżetu państwa w ramach Programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą "Nauka dla Społeczeństwa" NdS/530026/2021/2021
Publikacja współfinansowana ze środków przyznanych w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości Badawczej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej