198492
Książka
W koszyku
Zasadniczą część publikacji stanowią prace uczestników Podyplomowych Studiów Historii na Uniwersytecie Wrocławskim, przygotowane w ramach zajęć z metodyki nauczania historii. Zamieszczono tu opracowania poświęcone problematyce badania stanu świadomości historycznej i regionalnej dzieci i młodzieży szkolnej. Dalej ukazano przykładowe środki dydaktyczne przydatne na lekcjach historii oraz omówiono wybrane metody aktywizujące wraz z propozycjami ich wykorzystania na lekcjach. Poświęcono też uwagę problematyce wycieczek dydaktycznych i konkursów, wzbogacających proces nauczania historii. Wreszcie, jako odrębną część wśród publikowanych tekstów, potraktowano 11 przykładów nauczycielskich pomysłów na zastosowanie w praktyce metody projektów. Koncentrowały się one głównie wokół problemów historii lokalnej, wielkich problemów dziejów człowieka, jak historia piśmiennictwa, czy przeszłości narodowej, jak historia polskich symboli narodowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116612 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy niektórych pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Projekt współfinansowany z budżetu państwa oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Realizowany przez Uniwersytet Wrocławski w ramach umowy MEN nr WZP-322-IW-17A/2007 z 27 kwietnia 2007 r.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej