198492
Książka
W koszyku
Książka ma charakter naukowo-metodyczny, jest adresowana do nauczycieli fizyki i dydaktyków kształcących nauczycieli tego przedmiotu. Artykuły zamieszczone w książce pogrupowano w czterech działach. Część pierwsza "Preteksty i konteksty nauczania fizyki dziś" zawiera artykuły "z frontu badań", mi.in. intrygujący tekst Tadeusza Wibiga o związkach zainteresowania społecznego studiowaniem nauk ścisłych a aktualną sytuacją literatury science-fiction. Część druga "Wybrane zagadnienia z zakresu dydaktyki fizyki" gromadzi teksty poświęcone szczegółowym problemom badawczym i popularyzatorskim dydaktyków fizyki. Zamieszczone w rozdziale trzecim "Wstęp do rozważań o nauczaniu fizyki jutro" teksty są doskonałym pretekstem do dociekań nad kondycją nauczania fizyki w szkole. W części czwartej "Wrocławska dydaktyka fizyki (1968-2017)" opublikowano wystąpienia uczestników Uroczystej Sesji Naukowej "Problemy Dydaktyki i Fizyki", która odbyła się w Czeszowie 8-9 czerwca 2017 r.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116609 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy większości prac.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej