200198
Book
In basket
(Media Początku XXI W. ; t. 32.)
Tom 32. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. „Autorzy monografii dostrzegli i zaprezentowali złożoność zjawiska memu internetowego jako formy przekazu. Dzięki temu publikacja ma charakter interdyscyplinarny. Odnajdziemy w niej teksty prezentujące analizy i refleksje podjęte z perspektywy kulturoznawczej, antropologicznej, semiotycznej, medioznawczej, politologicznej czy komunikologicznej. Ta dywersyfikacja ujęć nie odbiera jednak książce spójności. Autorzy przyjmują założenie o dużym znaczeniu memów internetowych w poszerzaniu pola debaty publicznej, negocjowaniu znaczeń i konstruowaniu tożsamości grupowych. Publikacja jest interesująca poznawczo, ważna i aktualna. Istotnie uzupełnia istniejącą literaturę przedmiotu”. dr hab. Michał Zaremba, Uniwersytet Warszawski
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114227 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47686 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Language note
Streszcz. ang. przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again