200198
Book
In basket
Autorka przedstawia zagadnienie nauczania czytania i pisania w kontekście współczesnych teorii naukowych. Przybliża problem wzajemnych zależności między rozwojem dziecka a wyborem określonego podejścia metodycznego w nauczaniu piśmienności oraz zwraca uwagę na fakt, jakie konsekwencje dla rozwoju uczniów mogą wynikać z decyzji podjętych przez autorów podręczników i nauczycieli.
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48372 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38870 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46012 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 64321 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64322 P 2,5 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 214-236.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again