200334
Książka
W koszyku
Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: postawy konsumentów wobec kryzysu; zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu; wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie; rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów i gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego; wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji; problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumenckiej; możliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy, że w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104422 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej