200217
Book
In basket
(Engram)
Książka składa się z dwóch części. W pierwszej prowadzony jest dialog nad poszukiwaniem różnych paradygmatów rozumienia dydaktyki ogólnej, nauki teoretycznie i empirycznie zorientowanej; w drugiej natomiast zostały zaprezentowane perspektywy rozwoju dydaktyki szczegółowej dotyczącej kształcenia na poziomie wyższym. Reasumując warto zwrócić uwagę, iż dydaktyka jako subdyscyplina pedagogiczna jest w toku dynamicznego rozwoju. Wiele pojęć, procesów dydaktycznych wymaga nowego odczytania, redefinicji, nowego interpretowania, z zachowaniem należytego szacunku dla tradycji dydaktycznej i jej niekwestionowanego dorobku.
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104714 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39052 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44436 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy 1 art.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again