200198
Book
In basket
W opinii potocznej do dziś pokutuje przekonanie, że osoby zdolne nie potrzebują żadnego wsparcia i pomocy, gdyż doskonale radzą sobie w szkole, a w przyszłości z pewnością osiągną sukces zawodowy. Nic bardziej mylnego. Nauczyciele, a także osoby odpowiedzialne za zarządzanie kształceniem, powinni przyjąć założenie, iż uczniowie zdolni mają specjalne potrzeby edukacyjne i szczególne wymagania. Autorka niniejszej książki obszernie omawia zagadnienie zdolności. W wyczerpujący sposób przedstawia charakterystykę i metody identyfikacji osób zdolnych już od najmłodszych lat, popierając ją przykładami. Przedstawia również zagrożenia rozwojowe, które mogą dotyczyć dzieci ze szczególnymi uzdolnieniami, a także wyjaśnia, dlaczego część uczniów zdolnych może mieć problemy w uczeniu się. Omawia koncepcje kształcenia takich uczniów i podaje przykłady funkcjonujących programów edukacyjnych rozwijających zdolności twórcze. Ponadto autorka prezentuje obszerną charakterystykę nauczyciela ucznia zdolnego jako osoby o szczególnych cechach osobowości, która jednocześnie jest mistrzem, mentorem, przewodnikiem i tłumaczem swoich podopiecznych.
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102677 (1 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102678 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49578, 47353, 49579 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37721 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31339 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 43801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62847 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62878 P 2,4 (1 egz.)
Notes:
General note
Na odwr. k. tyt. błędnie podany rok wyd. (2005)
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.272-302. - Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again