200091
Book
In basket
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113579 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47603 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 237-240.
Target audience note
Książka dla praktyków marketingu i reklamy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again