200091
Książka
W koszyku
Wstęp ROZDZIAŁ I Animacja kultury – istota, cele, zakresy, funkcje i techniki 1.1. Znaczenie animacji kultury w praktyce edukacyjnej 1.2. Geneza i istota animacji kultury: historia, podstawowa terminologia, definicje i koncepcje 1.2.1. Z historii animacji kultury 1.2.2. Prekursorzy animacji kultury w Polsce: pedagodzy społeczni – H. Radlińska, K. Korniłowicz, kontrkultura – J. Grotowski 1.2.3. Podstawowa terminologia, pojęcia, definicje oraz koncepcje animacji kultury 1.2.4. Cele, zakresy, poziomy, funkcje i techniki animacji kultury 1.3. Pojęcia z obszaru animacji kultury: kultura, uczestnictwo w kulturze, edukacja kulturalna, społeczeństwo lokalne 1.4. Animator kultury – kreator sytuacji animacyjnych. Cechy dobrego animatora, style pracy animatorów, typy animatorów ROZDZIAŁ II Animacja kultury w praktyce edukacyjnej. Programowanie, projektowanie i realizowanie działań animacyjnych 2.1. Fazy i etapy programowania działań animacyjnych 2.2. Projekt w działaniach animacyjnych – konkretne wskazówki 2.3. Wybrane przykłady projektów animacji kultury o charakterze edukacyjnym realizowanych w Polsce od 2000 roku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114366 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41359 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66602 P 1,5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 111-116.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej