198763
Książka
W koszyku
(Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego ; t. 12)
Niniejsza monografia zawiera pogłębione rozważania nad rodzajami, metodami i narzędziami służącymi do prawidłowo realizowanej ewaluacji efektów kształcenia geograficznego na wszystkich szczeblach edukacji (od podstawowego po wyższy). Pierwszy odnosi się do ewaluacji jako do zlożonego procesu, przybierającego różne formy, przynoszącego ze sobą znaczne zmiany w edukacji geograficznej i wymagającego podjęcia wyzwania oraz trudu autorefleksji. Drugi rozdział podejmuje niezwykle istotne, bieżące problemy realizacji ewaluacji w toku studiów wyższych, prowadzonej w długim okresie edukacji zdalnej, wymuszonej pandemią. Rozdział trzeci zawiera egzemplifikacje/studia przypadku skuteczności przyjętych metod, form i narzędzi ewaluacji i autoewaluacji w praktyce edukacji geograficznej na różnych szczeblach, rozpatrywanej i z punktu widzenia nauczyciela, i uczniów lub studentów. Czwarta część książki koncentruje się na wyzwaniach związanych z ewaluacją takich kluczowych komponentów procesu kształcenia geograficznego, jakimi są zadania domowe, matura oraz zajęcia terenowe. (z przedmowy)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117399 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej